Saturday, November 26, 2011

Karlavagnen

Jag älskar dig, för alltid, för evight ! jag också längtar efter oss två tillsammans, plus oss tre! Den längtan jag har e så stor att det tar ont, d tar ont att se dig skratta för jag e den som vill skratta me dig, tillsammans så som bästavänner gör. Du e alltid här för mig o jag e här fö dig, hoppas du vet de! Dom åren ja varit med dig har varit dom bästa i mitt liv o du kommer alltid vara min cämps <3 jag älskar dig så mycket o jag ber om ursäkt fö allt som nu har farit så här. Mina dagar utan dig e som en himmel utan sol, som ett segel utan vind, som att ro utan åror, som att le men inte mena det! Mina dagar utan dig är som helvete, fylld med tårar och så mörka att ja känner mig färggrann. Min cämi, ja älskar dig o släpp aldrig taget, för då slinter också min hand <3

2 comments: