Sunday, December 18, 2011

You are everything I ever wanted

jag älskar dig gulle <3 du är allt vad jag alltid villat ha, som jag alltid behövt. Allt i dig är som en dröm, hihhiii min egen perfekta dröm <3 sanningen e att jag är beroende....av dig, bara dig, ingen annan....fast vi nu pratar i telefonen och har varit tillsammans igen en hel dag, har jag så lessamt efter dig och önskar att du sku nu ligga här brevi mig i mina marimekko lakan o viska i mitt öra. Det här är inte en dröm, det här är mitt och ditt liv, tillsammans, för evigt. Pusspuss gulle o hoppas dina högra sida sover gött ;D




5 comments:

  1. puss på dej älskling, jag älskar dej allra mest <3 :):) im lucky to have you <3

    ReplyDelete
  2. show us ur x-mas presents! :)

    ReplyDelete
  3. blog more often duude , this blog is lame otherwise(?) !

    ReplyDelete
  4. ni e så söta:)<3 o vitsi första bilden på heidi e cool;D

    ReplyDelete
  5. hhiihhii tack supersöta du <3 mmm javeet ;DD

    ReplyDelete